الثلاثاء، 5 نوفمبر 2013

عـــــــــزاب هجــــرك








عــذاب هجــرك


عذبنى الهجر وأنا وحدى فى دنيا بعيــــــده

وشارد فكرى فى عيونك يا أغلى حبيبــــة

والايام تعذبنى وتجرحنى وقلبى حزيــــــــــــن

وعيونى بدمع فراقك أيامها تعدى سنيـــــــــــــن

وأنا والليل بقينا أصحاب يسمع كل حكاياتى عن حبك

كل ليله بشكيله نار هجرك ومن ظلمك ومن بعـــدك

وأتمنى بس لو ليله أشوفك جايه قدامى ولو حتى فى أحلامى

اديكى ليا ممدودة بسلام بحنين بشوق قلبك وأشوف البسمه على خدك

أبكـــــــى وادوب فى عيونك وأشيكلها من ناااااار هجـــــــــــــــــرك

ده أنا فى الدنيا دى عايش عشان بس اكون جنبك وأعيش الجنه فى حضنك

حبيبتى خدينى فى حضنك فى حنانك خلينى أموت وأنا شايفك وأنا جنبك

نفسى عيونك أسكنها وأتهنى العمر بجمالها القلب يدوب فى تسبيلها

الدنيا دى ولا تسوى لو غبتى عنها لو ثانيه يا جنتى وروحى وملاك ربى

أنا بحبك أنا حبيبك أنا والروح فدا عيونك فدا قلبك فدا عمرك

هعيش العمر وسنينى وأيامى الفايته وحنينى أتمنى تيجى رجعالى
 
بصفاء قلبك بعيونك بحبك ليا وشجونك وحنين العمر

تقولى عمرى منسيتك حبك فى الروح هنا ساكن

خلى ايدى فى اديكى وامحى عنى عذاب هجرك 

هناك 8 تعليقات:

  1. نااايس جدا جدا كلمات واحساس

    ردحذف
  2. حلو جدا والاحساس رهيب بس ناقص حاجة فى قفلت القصيده

    ردحذف
  3. شكرا فوفا وميرسى على وجودك ومنحرمش من زوقك يا رب

    ردحذف
  4. شكرا ليكى انسه بس يا ريت التعليقات تكون فيها اسمك عشان اعرف انتى مين وميرسى على زوقك

    ردحذف
  5. تعليقاتى مش اتنشرت يا حسام شكلها مش كويسه ولا ايه

    منة الله

    ردحذف
  6. زووووق
    كلمات تجنن♥
    روز

    ردحذف

قليلون الذين يدخلون القلب ولن يخرجوا أبدااا