السبت، 6 يونيو 2015

حب جنـــــــون








حب جنون 

يللى انا مشتاقلك شوق بجنون انا حبيتك حب جنون 

ودايب قلبى شوق وحنين فينك انتى اجيلك فين

نفسى اكون دلوقتى انا جنبك  نفسى اعيش العمر فى حضنك

كل يوم انا بحلم بيكى نفسى اشوف الكون بعنيكى

 ويوم لقائى انا هبقا سعيد بيكون ليا حبيبتى ده عيد 

عايش بس عشان بهواكى ودايب دوب فى بحر  هواكى

بيقولو عليا عاشق مجنون وحبى ليكى يملا الكون

ياما عشاق قبلينا اتواعدوا عاشوا وحبوا ودابوا وعشقوا

لكن ولا عشاق الكون يوصلوا عشقى ولو لعيونك 

حبى ليكى حب بجد دوب وغرام مالى القلب

وبدعى ربى يوم يجمعنا ونعيش احلا ايام العمر

وجودك جنبى يعنى الجنة يا ملاك ربى معاكى بتهنى
  
يللى حياتى مفهاش غيرك وحبك مالى عليا الكون

ليكى وحدك نبض القلب ليكى وحدك حب جنوووون 

ليكى وحدك كل حياتى ليكى وحدك هدى الحب 

وبيكى وحدك انا مفتوووون 








-- شاعر الرومانسية الحزينة  --

حسام الشرقاوى


28 / 5 / 2015

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

قليلون الذين يدخلون القلب ولن يخرجوا أبدااا