الأربعاء، 6 أبريل 2011

شكــــرا جداااا على التقديـــر***




 *** شكـــــــــرا جدااااا ***


شكرا جدا على التقدير كنت فاكر نفسى عندك قيمتى كتير

حسستينى انى مالك كل الدنيا بكلمه حاضر من غير تفكير

كنت سعيد كنت بطير الفرح جوايه ملوش تقدير

أترينى بحلم حلم كبير بسمع منك بس كلام من غير ألزام 

عايش جنه فى الاوهام بسمع فيها أحلى كلام بيخلينى احن أليكى

من غير أفعال من غير ألتزام دنا محتاج حبه تقدير

 و سيبك بقه من ده التسبيت خلاص تعبت من التشتيت 

أيوة بحبك أيوة بريدك بس كرامتى بتروح على ايدك 

عايزة تعيشى فى الدنيا لوحدك وأنا قدامك واقف جنبك

أيوة بحبك أيوة بريدك غازل عمرى عقد فى أيدك 

أيوة بحبك ايوة بغير أرجوكى حاولى شويه تغيير 

أنا محتاج منك تقدير يللى حياتى مفهاش غيرك 

وشكرا جدااااااا على التقدير

***************
********
***
*


هناك 7 تعليقات:

  1. صدقني لك قلم رائع ساحر يتعدى حدود الروعه الى سلب الالباااا..~
    كلمات بحق رائعه
    اخذتني معها رغم مابها
    الا انها ساحره
    تقبل مروري عزيزي..~

    ردحذف
  2. الرقيقه الجميله وجدان اشرقتى فنورتى فابدعتى بكلماتك
    التى اعجز عن الرد عليها
    طيفط الملائكى يجعلنى وكانى فى روضه من رياض الجنه
    دمتى ودام تواجدك وابداعك وحروفك الساحرة فى مدونتى المتواضعه
    اقبلى انحنائى امامك يا ملكه الزوق والرقه
    تعظيما لقلبك النابض

    ردحذف
  3. كلمات اخذتنى الى عالم غير العالم الذى به بجد ما اروعها كلمات وما ارؤعك احساس وذؤق ربنا يحفظ هالموهبة لك يارب ويحميك من كل سؤ يارب لك منى كل تقديرى واحترامى

    ردحذف
  4. حلو اوى الكلام يا عاشق الملاك عجبنى جدا bosy

    ردحذف
  5. الجميله الرقيقه بوسى شكرا جداا لتواضعك بزيارتك لموقعى الشخصى وشكرا على ارق الكلمات نورتينى يا قمر
    وربنا يحفظك تحياتى لكى

    ردحذف
  6. حسومي انا مشتاقه لك موت وينك انت انا ماعندي الابتوب عندي جوال جالكسي وحتى المنتدى صارت ماتدخله انت فينك طمني عنك انا مرهفة الاحساس

    ردحذف
  7. شكرااا روز لمرورك بموقعى وعلى كلماتى ودى وتقديرى

    ردحذف

قليلون الذين يدخلون القلب ولن يخرجوا أبدااا