الأربعاء، 6 أبريل 2011

ليـــــالى أمـــــس




ليـــــالى أمـــــس

بكل همس بكل صراحة فى ليالى امس حسيت براحة

وانا وياكى بحس شعور الفرحة جواية عايزة تثور

مرتاح وانا حاسس انك جنبى مرتاح وبجد قلبى واخدنى

عايز اكون الوقت معاكى نفسى عيونى تكون شيفاكى

مش عارف ليه احساسى سابقنى حاسس قلبك بيصدقنى

حاسس بيا فى كل كلامى شايفك بعنيا كتير قدامى

روحك دايما بتكلمنى وبتحسسنى بكل مشاعرك

وانتى كمان حسانى كتير فى غيابك والله ببقى حزين

وانا وياكى ليه بتشد وبحس بدق ونبض القلب

مش عارف ليه بفكر فيكى نايم صاحى  بحلم بعنيكى

زمان كلامك كان كله جفاااا  دلوقتى بحس فيه الدفااا

حاسس انى بقرب منك سامع صوتك بيكلمنى

همس شفايفك بيعذبنى ويخلينى احن اليكى

محتاج لعنيكى اسرح فيهم واقرا كلامهم

هيصارحونى بكل مافيكى بدون الخجل

دنا محتاجلك تبقى معاية انتـــــــى الامل

*************
*******
****
*


هناك 9 تعليقات:

  1. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  2. نـــــاريمان الروح10 سبتمبر 2011 في 1:23 م

    رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعـــه كتير حلوة ^_^

    ردحذف
  3. عآشق آلملآك..~
    هاأنآ آرى هنآ ألكمٍ آلهائلٍ من رومآنسيتك
    أقف حائرةً أمآم مملكة عشقك أسائل نفسي
    بماذا أكتب!!
    وماذا أقول لمن أجآد هنآ فن الكتآبة والعرض والرسم
    لكن حيرتي لم تطول فـ اليوم كنت أتمنى أن أتوآجد بـ روضة العشآق وأن أكون أحد روآد هذه الروضة حينما أجدهآ فـ لم يطول الوقت ووجدتها لديـك يآعآشق آلملآك
    عآشق الملآك في مملكة العشق والغرآم ومع أحدى الأحلآم الرومنسية التي خطت بـ أنآملك المرمرية بـ دآخل هذه الروضة المخمليه كنت هنا معك أحلم وأنا أقرء كلماتك أهيم بعذب حروفك أستنشق عطر الربيع الفوآح بـ دآخل حدآئق الأشوآق
    ومع مملكتك الخآلدة أجد لوحتك الفنية الرآئعة هذه بـ دآخل هذه المملكة فأسمح لي
    أن اكون من روآدها وأن أتوآجد في ركن صغير فيها
    لأتعلم منك ولو شئ بسيط من روعة هذا العشق المتواجد هنا
    سيد الإبدآع رسمت لنا لوحةً لـ فنآن مرهف الحس والمشآعر
    لوحه رسمت فيها أجمل معآني الإحسآس و المشآعر
    لوحة يملؤها الدفء والعوآطف والرقة لوحة رسمت بريشة فنآن بآرع فـ كآنت غآية بـ الإبدآع مآ أروع إحسآسك
    دآم لنا تألقك الرآقي أتمنى لك السعادة والهناء
    تحيتي لك

    ردحذف
  4. الجميله الرقيقه وجـــدان كانت قصيدتى مثل النجوم الشارده فى سماء العشق تتلهف اشتياقا لوجود لقمرها الذي يزيدها جمالا وروعه وبريقا وتألقا وها انتى هذا القمر كلماتك وتعليقاتك قمه الروعه والاحساس شعور مرهف واحساس ليس له مثيل اكتب وكأننى اراكى امامى واصف ملامحك واسمع دقات قلبك النابض بالحب والحنان وجودك هو الذى جعل هذا الموقع المتواضع روضه من رياض الجنه اتمنى انكى تزينيه بوجودك الدائم يا ارق الملائكه انحنى امامك لكى اعبر عن اعجابى وشكرى
    تمنياتى بدوام التوفيق

    ردحذف
  5. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  6. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  7. روز..♥
    روعه

    ردحذف
  8. اخاف ان تبتلعك حروفي
    حينما اكتبك..
    فانا امراة برغم طيبتي عنيدةالخطى
    اطواري الحب و منفاي وطن
    ظلل اثاري
    على صحراء قلبي بجوف اسراري
    أبيتُ برائحة اعصاري
    واغتسل بامطاري
    لولاك ما كنت لانثر عطرك على وريقاتي
    الصخر صفحتي
    و سهامك أقلامي
    احفر في كفيك صمتي
    و صهيل اشعاري

    ردحذف

قليلون الذين يدخلون القلب ولن يخرجوا أبدااا